Ustalono już, że elektryczny pojazd Izera będzie w przyszłości jeździł na chińskiej infrastrukturze. Geely Holding został partnerem technologicznym marki Izera. 17 listopada 2022 roku ElectroMobility Poland podpisała umowę licencyjną na platformę SEA z największą chińską prywatną firmą motoryzacyjną – liderem w technologii samochodów elektrycznych.
17 listopada 2022 roku Geely Holding i ElectroMobility Poland podpisały umowę udzielającą Izerze licencji na wykorzystanie platformy SEA. Produkcja rozpocznie się pod koniec 2025 roku na chińskiej podłodze polskiego samochodu elektrycznego w segmencie C. Wyprodukowane zostaną trzy modele. Limitowana wersja pojazdu będzie dostępna w subskrypcji w 2024 roku.
Pod nadwoziem polskiego samochodu elektrycznego Izera będzie zbudowana podobnie jak Volvo, ponieważ będzie bazować na tej samej platformie SEA stworzonej przez Geely Holding, właściciela szwedzkiej marki Volvo. Platforma SEA została stworzona na potrzeby pojazdu elektrycznego Volvo EX30, a także innych pojazdów elektrycznych Volvo. W rezultacie marki Geely Holding, w tym Zeekr i Smart, rozpoczęły już tworzenie i sprzedaż pojazdów opartych na platformie SEA. Podpisana umowa znacząco przyczyni się do popularyzacji Architektury SEA- najbardziej zaawansowanej całkowicie elektrycznej i elastycznej technologii, składającej się z komponentów mechanicznych, oprogramowania i szerokiego ekosystemu cyfrowego, która została wydana we wrześniu 2020 roku. Została ona zaprojektowana specjalnie dla pojazdów elektrycznych i może być stosowana zarówno w małych samochodach sektora A i E, jak i w dużych pojazdach.
Elektryczny pojazd produkowany przez polską firmę będzie miał trzy modele segmentu C oraz cztery i półmetrowy SUV. Pojazd będzie wyposażony w 272-konny silnik oraz 51- lub 69-kilowatowy akumulator, co da zasięg jazdy 340-450 kilometrów (WLTP). Samochód będzie wyposażony w 150-kilowatową ładowarkę prądu stałego do ładowania energii, która będzie uzupełniana w około 30 minut. Platforma zawiera rozbudowane narzędzia do tworzenia oprogramowania, aby zmniejszyć koszty dla partnerów. Zapewnia również dostosowanie rozstawu osi od 1800 do 3300 milimetrów, w zależności od potrzeb klienta. W pakiecie znajdują się systemy wspomagania kierowcy poziomu 2, znane jako ADAS, które automatycznie powiadamiają kierowcę o potencjalnej kolizji i uruchamiają hamulce, jeśli kierowca nie reaguje. Przestronność wnętrza, dzięki długiemu rozstawowi osi, umieszczeniu kół w narożnikach nadwozia oraz umieszczeniu kabiny z przodu, jest jedną z jego kluczowych zalet.